Penisforlængelse

Kunne du godt tænke dig at få en større penis, så har du mulighed for dette, hvis du får foretaget en penisforlængelse på en af de klinikker, der findes rundt omkring i landet. En penis forstørrelse er noget, som mange mænd godt kunne tænke sig at få foretaget, og det er der faktisk gode muligheder for i Danmark.

Sådan foregår forlængelsen af din penis

Når lægen, der skal foretage behandlingen, går i gang, så starter det ud med, at der vil blive løsnet nogle bånd, der holder din penis oppe mod skambenene. Når dette er gjort, så vil din penis efterfølgende se større ud.

I nogle tilfælde kan det dog være nødvendigt at foretage en omskæring, for at kunne forlænge penis. Det kan i visse tilfælde være nødvendigt, for man undgår at ens forhud svulmer op.

Der er her tale om en operation, som typisk tager en time at få lavet, og der vil under operationen blive givet fuld bedøvelse fra start til slut.
Denne operation er i øvrigt permanent.

Bivirkninger ved at få forlænget sin penis

Det er uundgåeligt, at patienten, som har fået forlænget sin penis, i den første måneds tid efter operationen har fundet sted. vil opleve erektioner, som kan være meget smertefulde. Man har dog mulighed for at lindre disse smerter ved at gøre brug af smertestillende medicin.

Der er desuden ca. tre uger efter behandlingen, hvor patienten vil opleve, at penis er meget hævet. Hvis man ønsker at gøre noget ved dette, så bør man øge sengelejet i den første uge, efter man har fået foretaget operationen. Dette vil have en positiv effekt på hævelsen.

Læs mere om forlængelse af din penis

Kunne du godt tænke dig at få samlet en række gode tilbud på at få forstørret din penis? Det har du mulighed for via nedenstående formular. Du skal blot klikke på en af de udvalgte klinikker, hvorefter du kan indhente et tilbud at få forstørret din penis. Det er gratis og uforpligtende at få tilsendt tilbud på en penisforlængelse, så du har intet at miste.

Vi har desværre ingen partnere, som tilbyder denne behandling.