Lægimplantater

Indsættelse af implantater i dine lægge er et indgreb, som der kan være flere forskellige årsager til at få udført. Er der for eksempel tale om, at du har en sygdom, som gør, at du ikke er i stand til at træne dine lægmuskler til et niveau, der er tilfredsstillinde for dig, så kan et operativt indgreb med implantater i læggene være løsningen for dig. Du kan også befinde dig i en situation, hvor du til trods for intensiv træning ikke oplever, at dine lægge vokser, som du ønsker dig det .

Pænere lægge? Det kan klares med lægimplantater

Uanset hvad den dybereliggende årsag til dine for små lægmuskler er, vil det ofte være en kilde til stor irritation. I alle disse situationer kan du med stor fordel vælge at få indopereret et lægimplantat for via denne løsning at få de flotte, markante muskler på læggene, som din træning burde have givet dig.. Implantatet kan formes helt og aldeles efter dine ønsker både i forhold til kurver og i forhold til implantatets størrelse. Denne type af operation er relativt simpelt – og der foretages kun et lille snit på typisk fire centimeter, hvorefter implantatet placeres under huden mellem hud og muskel. Afhængigt af dine individuelle ønsker kan behandlingen foretages med enten lokal bedøvelse eller i fuld narkose. Du vil normalt være i stand til at tage hjem kort tid, efter behandlingen er udført. Du vil ligeledes i langt de fleste tilfælde være klar til at arbejde normalt igen allerede efter nogle få dage.

Indhent et tilbud på lægimplantater

Klik herunder for at få et par gode tilbud, som ligeledes er uforpligtende, på at få lægimplantater

Modtag et uforpligtende tilbud