Læbereduktion

Er du godt træt af at have store læber? Det kan du heldigvis slippe af med ved hjælp af en læbereduktion, hvor størrelsen på dine læber vil blive reduceret. Det er en effektiv behandling, som har givet rigtig mange mennesker nogle flotte resultater.

Sådan foregår en læbereduktion

Denne behandling foregår ved, at lægen som skal hjælpe dig med at reducere størrelsen på din læber lavet et snit, hvorefter den ønskede mængde fylde i læben vil blive fjernet.

Som udgangspunkt kan man regne med, at en operation som denne vil tage omkring en time at få foretaget. Dette kan dog variere alt efter omfanget af behandlingen.

Gå til Cerix.dk

Komplikationer i forbindelse med at få udført en læbereduktion

Der kan være flere forskellige komplikationer i forbindelse med at få reduceret størrelsen på sin læbe. En af de komplikationer, som man kan risikere at opleve er blandt andet risiko for et asymmetrisk resultat.

Efter operationen er blevet foretaget, kan der forekomme besvær med at spise og snakke.

Det er naturligvis aldrig risikofrit at få lavet et kirurgisk indgreb. Dog er langt de fleste operationer, der bliver foretaget forløber godt og problemfrit.

Se hvad klinikkerne kan gøre for dig

Hvis du godt kunne tænke dig at få reduceret størrelsen på dine læber, så har du muligheden for dette på et række forskellige klinikker i Danmark, hvor der er dygtige læger, som har speciale i at foretage denne type af behandlinger. Roskilde Privathospital og Cerix.dk er blot få af dem.

Cerix-logo