Hageformindskning

Hvis du ikke er helt tilfreds med størrelsen på din hage, så har du heldigvis mulighed for at gøre noget ved dette. Du kan nemlig få foretaget en hageformindskning, hvor du får ændret størrelsen på din hage, hvis du er ikke er tilfreds med den måde, hvorpå din hage ser ud netop nu.

Sådan foregår processen med formindskning af din hage

Den læge, som skal foretage operation, starter ud med at lave nogle snit i din mund, hvorefter der vil blive fjernet en del af knoglen. Alt afhængig af hvordan det ser ud for den pågældende patient, kan det godt være nødvendigt at flytte rundt på disse knogler for at få det ønskede resultat.

Bedøvelse i forbindelse med din hageformindskning

Når du får lavet denne operation, vil der enten bliver gjort brug af fuld bedøvelse eller med lokalebedøvelse. Denne bedøvelse er i langt de fleste tilfælde ambulant.

Modtag tilbud på hageformindskning hos Cerix.dk

Gå til Cerix.dk

Modtag tilbud på hageformindskning hos Roskilde Privathospital

Bivirkninger og komplikationer efter du har fået foretaget din operation

Når du har været igennem denne operation, hvor du har fået lavet et hageløft, vil der efterfølgende være en risiko for, at du vil opleve en række forskellige bivirkninger. Den risiko ser man stort set altid, når der er nogen, som har fået foretaget en operation.

Dog er det meget sjældent, at der opstår bivirkninger, som er meget slemme og alvorlige.

Du kan opleve følgevirkninger af den bedøvelse, du får, når du får foretaget operationen. Der er her tale om f.eks. infektion, dårlig heling af sår, blodansamlinger samt blødninger.

Hageformindskning priser

Priserne på at få formindsket sin hage kan svinge meget, og det afhænger i høj grad af, hvilken klinik du vælger. Nogle steder tager de mere for den type operationer end andre, så derfor kan det være en rigtig god løsning at få nogle gode tilbud på at få foretaget en operation som denne. Det kan du her på siden.

Cerix-logo