Brystreduktion

Hvis dine bryster er markant større end gennemsnittet, så er odds for, at du har oplevet forskellige gener i den forbindelse i dén grad til stede. Ikke alene kan det være svært for kvinder med store bryster at finde det tøj, de kan lide i den rigtige størrelse. Langt mere alvorligt er der en række forskellige, fysiske gener forbundet med for store bryster.

Gener i forbindelse med for store bryster

Hvis du i det daglige oplever smerter i nakke og ryg – samt for eksempel hudirritationer i området omkring dine bryster, kunne dette meget vel være en indikation på for tunge bryster. Mange kvinder er muligvis ikke klar over det, men i de tilfælde, hvor dine brysters størrelse gør, at du for eksempel har smerter i nakke og ryg, er det muligt at søge om offentligt tilskud til brystreduktion via sygesikringen. Således du enten slet ikke skal betale selv – eller din egenbetaling bliver særdeles lille.

Modtag et uforpligtende tilbud

Modtag et uforpligtende tilbud

Gå til Cerix.dk

Fakta:

• Operationstid: 2-3 timer
  • Sygemeldingsperiode: 1 uge
  • Bedøvelse: Fuld narkose
  • Første kontrol: 2 uger
  • Indlæggelsestid: Ingen
  • Forberedelse: Faste

Kirurgisk indgreb for brystreduktion

Brystformindskende operationer foretages typisk som en fedtsugning, hvor overskydende fedtvæv og kirtler fjernes – ligeledes vil overskydende hud blive fjernet kirurgisk således, at du efter indgrebet vil have faste bryster – men bryster som efter brystreducering forhåbentlig ikke længere er årsag til fysiske smerter. Brystreduktion priser har været for nedadgående i de senere år i kraft af, at flere og flere patienter har valgt at gøre brug af metoden. Du kan naturligvis også få den hjælp, du ønsker, til at nå en højere livskvalitet, hvor du kan iklæde dig det tøj, du ønsker samt til at leve et liv uden smertegener fra for tunge bryster.

Cerix-logo